100 сантиметра


Ударих 100 сантиметра обиколка на корема. 🙂 Днес на женската консултация имаше мерки и теглилки и се оказах със завидните 100 сантиметра и цели 63 килограма. Килцата чак толкова не ме впечатляват, защото съм само с 5 отгоре. Намерих една таблица с препоръчителните за качване килограми при бременност с близнаци. Въведох си моите „стройни“ 155 сантиметра височина и ми излезе, че в тези седмици трябва да тежа 69.900 килограма. А накрая трябва да чукна 77. Това по никакъв начин не може да стане! Ако аз тежа 77 кила, просто трябва да се просна на леглото и да не мърдам, щото краката ми ще се скършат от тежестта. 🙂 Та,  оставям малоумните таблици и си карам както досега.

 Диванетата днес изнесоха спектакъл на докторката и на Жоро. Мятаха се, блъскаха сондата на ехографа, жената ги гони из корема ми, за да им измери главите…. Абе, бесни! Вече знам защо съм само един корем на кльощави крака. Ми, просто близнаците „изяждат“ всичко! Двете са доста големички – едното е 900 грама, другото е 950. Скоро с тези темпове ще чукнат по 1 килце. От толкова много въртене и мятане, и двамата вече са в други пози, седнали са на дупетата си. Веселбата е пълна! 🙂

Вашият коментар

