27 седмица :)


Вече знам, че ако бях на работа просто нямаше да издържа. Не че издържам много вкъщи, но имам толкова голям корем, че хич не ми е ясно как щях да се клатушкам по градския транспорт. Да не говорим пък за опцията грижа за 30 деца. 🙂

Всеки ден се изумявам на промените, които се случват с мен. Вече не си виждам стъпалата, не мога да си обувам и събувам обувките, за чорапите дори не трябва и да споменавам, голям зор са ми. Изкачвам 5-10 стъпала и се задъхвам така, все едно съм пробягала маратон. Вечер съм толкова „привлекателна“ и „секси“ като си легна, че аз самата не мога да се понасям – пъшкам и пуфтя като парен локомотив при всяко обръщане, издавам едни мъчителни стенания, защото гърба и кръста толкова яко ме болят, че ми спира въздуха.  Отделно, понякога забравям, че съм бременна и се засилвам да лягам по корем. За щастие, досега съм се спирала и не съм успявала да се пльосна на дивана като идиот. 🙂 Прибавям и „приятния“ сърбеж по кожата на корема ми, която със сигурност вижда голям зор от разпъването, липсата на дрехи, които да ми стават, зимните якета, които не мога да закопчавам посмъртно вече и не на последно място, както Жоро каза снощи: „Никаква икономия на сапун не можем да правим заради твоя голям корем“. 🙂

Като за край пускам едно клипче, снимано днес, от веселбата, която си спретват Борис и Лора в корема ми:

4 Коментари

  1. ЗА МЕН СИ НАЙ- ПРЕКРАСНАТА ЖЕНА НА СВЕТА

    Отговор

  2. ТАНИЧКА МАЛКО ОСТАНА СТИСКАМ ПАЛЦИ

    Отговор

  3. Ах, ах, ах, какви прекрасни спомени събуди у мен 🙂 Дерзайте!

    Отговор

  4. Posted by Mira on 26.05.2013 at 20:18

    Страхотно! Благодаря за споделеното. Винаги ме е радвала смелостта на жени като теб.

    Отговор

Вашият коментар

