Не съм сигурна дали трябва да пиша това, но, честно, вече ми дойде до гуша и трябва да си го кажа.

В четвъртък ми предстои редукция. Ще махнем две от бебетата, защото бременност с четиризнаци си е пълна лудост. Мислихме, че ще стане естествена редукция, но при прегледа при моята докторка преди няколко дни се разбра, че такова нещо няма да стане. Всички 4 са добре.

Откакто писах за четириплодната ми бременност и предстоящата редукция се отприщи една вълна от съвети, както се сещате, абсолютно непоискани. Какъв човек трябва да си, за да кажеш на една бременна жена, че ще СИ УБИЕ всички бебета с тая редукция?!?! Защо си мислите, че вашите думи ще ме накарат да се откажа?!? Всъщност, всички, които до сега се изказаха „компетентно“ само ми докараха страхотни нерви. Имаше и такива, които ми пращаха телефони на други доктори, защото според тях доктор Мазнейкова не ставала. Гледали два репортажа по телевизията и вече са решили.

Решението за редукцията го взимаме ние двамата с Жоро и докторът ни.  Никой друг няма право да ни се меси, да ни дава съвети, или чисто и просто да ме плаши повече, отколкото вече съм. Не си мислете, че едно такова решение е много лесно. Напротив. Мислихме, говорихме доста с доктор Емин, с моята докторка в Ямбол, с доктор Мазнейкова и в крайна сметка стигнахме до най-разумното решение – редукция. Тези, които не са ме виждали не знаят, че съм висока само 1.55 и тежа 50 кила. Хайде представете си къде ще ги събера тези четири бебета???? Аз не мога. Ето тук има една статия за четиризнаци, родени във Варна: http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2006/06/15/267085_chetiriznaci_zachenati_in_vitro_se_rodiha_vuv_varna/ и още една за четиризнаци, родени в Добрич http://varna.dir.bg/news.php?id=1410378  Ами, не искам моите деца да имат такъв старт в живота. Да тежат по 600-700 грама, да лежат в кувьози и да не съм сигурна дали после няма да имат заболявания, или отклонения в развитието.

Сега едно „Честито“ и „Успех“ ми е достатъчно. Другото ще го мислим ние с Жоро.

5 Коментари

  1. Танитка, знаеш моето мнение, силно те прегръщам и смед няколко дни пак ще съм с теб!

    Отговор

  2. Успех 🙂
    С теб сме (и с Жорката естествено)

    Отговор

  3. Posted by emamar on 02.08.2011 at 9:00

    Танита, с вас съм! Разбира се, че вашето решение е най-правилно! Това е много рискува бременност за физика като твоята, а и не само, рискува си е за всяка жена! Не се поддавай на чужди мнения, игнорирай ги, не ги чети, дори не споделяй нищо – изживайвай си бремеността, наслаждавай й се, бъди си самодостатъчна, за да няма такива „нарушители“ на спокойствието!;-*

    Отговор

  4. Posted by Десислава Захариева on 02.08.2011 at 12:28

    Танита, много късмет и успех утре! С нетърпение очакваме добрите новини!

    Отговор

  5. Posted by Дар on 02.08.2011 at 16:08

    Всичко ще бъде наред, успех, кураж, а на „компетентните“ пълен игнор!!

    Отговор

Вашият коментар

