Странната шега на Бог…


Такааааа….хич не знам от къде да започна и как да напиша всичко, което ми се случи днес и всичко, което ми мина през главата….Ама, все някак трябва да го напиша, защото е уникално. У-Н-И-К-А-Л-Н-О!!!!

От няколко дни ме хвана параноята. Нали по цял ден си стоя у нас, какви ли не простотии ми минаха през главата. Всеки ден следя дали ме болят яйчниците, дали ми става лошо…Като не ми прилошаваше, решавах, че нещата са свършили. Днес отидох в Плевен с нагласата за всичко. Очаквах едва ли не да ми кажат, че ембрионите са се стопили и не съм бременна. Болен мозък, ей! 🙂

Та, да си дойда на думата. Днес влязох точно навреме на преглед. Докторът бързичко ме прати зад параванчето да се събличам и започна великия преглед. След първоначални 4-5 секунди чух едно „А!“, после „Хм!“, после: „Абе, ние колко ембриона върнахме?“. Отговарям, три. И си мисля, край, няма ги ембрионите!!!! После последваха още няколко „Хм!“ и накрая: „Това нещо ми се случва за втори път!“. Тогава не издържах и попитах: „Ама, какво?!?“. Отговор: „Ами емрионите са 4!“ Успях само да се изхиля като идиот, а доктора ми каза да гледам внимателно на екрана, за да ми ги покаже. Единият от ембрионите се е разделил на две и в един плоден сак има два еднояйчни близнака, а другите две ембриончета са си отделно. И…ето ви 4 бебета!!! Имам си снимки, които ще кача малко по-късно.

Това е много голяма бройка и изключително рискована, а и аз съм кинта и двайсе, така че 4 бебета е абсурд да износя. Решихме, че ще направим редукция и ще оставим две. Редукцията ще я направи доктор Мазнейкова в София, в началото на август. До тогава ще си почивам и ще продължавам да се смея на странното чувство за хумор на Бог….

13 Коментари

  1. Posted by Yana on 13.07.2011 at 17:21

    УАУ!!!
    Ако щеш ми вярвай, но вчера ми мина пез акъла, че може да са се размножили твоите емриончета.
    Продължавам да стискам палци – тоя път редукцията да е успешна и да си износиш двечки прекрасни близнета и да си ги гушкаш и да им се радваш, когато настъпи момента!

    Отговор

  2. Posted by teddy on 13.07.2011 at 17:56

    Oleeeeeee Tani4ka, 4estito, lele strahotna novina!Pojelavam ti nai nai nai lekata bremennost i nakraq jivi i zdravi beb4eta:-)

    Отговор

  3. Posted by десислава on 13.07.2011 at 18:53

    Таняяя, аз съм Десдемона от Бгмамма 😉
    Много се радвам на твоята радост съпричастна съм един вид :))
    Пожелавам ти успешна редукция и здрави бебчета на финала. Моля те, зарази ни всички с тая „зараза“ дано я лепнем 😉
    Ще чакаме ти, да пуснеш новата темичка във форума, когато му дойде времето.
    Целувки и успех!!!

    Отговор

  4. Posted by Tram4eto on 13.07.2011 at 19:06

    Това е толкова хубаво!!!! Нямам думи, дай Боже всичко да мине нормално и всички да се гушкате заедно след дългото чакане!

    Отговор

  5. Браво, Танче! Отсега си героиня 🙂
    Много се радваме ние с Преславчо, продължаваме да стискаме всички палци и ти желавм лека бременност и след като всичко мине както трянва, като му дойде времето да се гушкате четиримата 😉 И тогава да станеш МАЙКА героиня 😉
    Голямо гуш от нас!

    Отговор

  6. Posted by Ани on 13.07.2011 at 19:57

    Бях сигурна,че и трите са се загнездили , но ти ме изненада ! Успех стискам палци и дано всичко мине безпроблемно !!! Чакам снимката 🙂

    Отговор

  7. […] Такааааа….хич не знам от къде да започна и как да напиша всичко, което ми се случи днес и всичко, което ми мина през главата….Ама, все […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

    Отговор

  8. Да сте живи и здрави – всички!

    Бог да е с вас!

    Отговор

  9. Posted by Чорлавия Бухал on 31.07.2011 at 15:59

    Бог и да ни се струва, че се шегува, ние не е хубаво да се шегуваме с него.
    Ако е намислил така да стане, а и както и да стане, така ще си стане!
    Не бих бутала нищичко; много често те сами си падат до края на 3-тия 4-тия месец.
    А и никъде няма гаранция, че вмешавайки се в ситуацията, няма да повредят нещо и … някой да се окаже малформиран или недоразвит. В цивилизованите страни могат да се справят с четириплодна бременност, (ако остане такава), и да я ‘довършат’, вкл. с адекватни неонатални и постнатални грижи. Изборът е твой. Ако искаш да се шегуваш – шегувай се.
    Вярвам, че се информираш и четеш достатъчно в/за твоя случай в момента и ще вземеш решение, но се надявам да не се случи така, че да съжаляваш цял живот за него 😦
    С обич и прегръдки
    Чорлавия

    Отговор

    • Капче, не мисля въобще да се оправдавам, защото няма за какво. Решението е взето отдавна и, повярвай, то хич не беше лесно, нито пък весело. Взимаме го само аз и Жоро.

      Отговор

  10. Posted by Красимира Херцог on 31.07.2011 at 23:17

    Аз не мисля, че Таня се „шегува“ с Бог. Озаглавила е поста си така заради иронията, че след толкова години на опити за едно бебе, се озова с 4. Така е, няма гаранция за нищо в медицината. И много правилно, изборът е неин, и не мисля, че в тази толкова лична и сложна ситуация който и да е, освен съпругът й и докторът й, може да я съветва как да постъпи, и да й казва дали да се „шегува“ или не.
    И аз с обич и прегръдки!

    Отговор

  11. Posted by Аз-ът on 02.08.2011 at 12:51

    Това при Таня в момента си е половин аборт по медицински причини. Искам да попитам тези ,които си мислят,че това е излишно,намесват Бог и т.н. Ако на вас ,не дай си Боже, ви се наложи аборт по медицински причини, аджаба няма ли да го направите? Или ще оставите всичко на случайността и Бог?

    Отговор

  12. Posted by ВЕЛИНА КАРАГЕОРГИЕВА on 25.01.2012 at 21:42

    Танчеее това е бил най-хубавият момен , а сега е още по-хубав налиииии, Имаш вече две слънчица, е цялото чакане и мъки и какво ли още не, което изживя за 9 месеца сега се отплаща, ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИИИИИ ВСИЧКИ ОТ ГРУПИЧКАТА НИ В БГ МАМА ТЕ ЦЕЛУВАМЕ И ПРЕГРЪЩАМЕ :))))

    Отговор

Вашият коментар

