Благодаря!!!


Не знам дали ще ми стигне мястото в блога, за да разкажа за всички хора, които бяха съпричастни към нашето ин витро приключение. Още по-малко знам как ще им благодаря.   Пътят ни беше белязан от толкова много прекрасни хора, без които нищо нямаше да е същото. Започвам с уговорката, че всички, за които пиша не са подредени по важност, защото всеки от тях е важен.

Първо и най-много искам да благодаря на съпруга ми Жоро. През всички почти пет години борба за бебе той беше до мен, неотлъчно, безусловно, безрезервно, без да се оплаче, без да спре да вярва в нас. По време на стимулацията бях го предупредила, че положението може би ще стане непоносимо, т.е. аз ще бъда непоносимата. Е, изтърпя ме, дори каза, че си е мислил, че ще бъде по-зле. 🙂 Не мога да изброя пътите, в които съм му звъняла от Плевен и съм плакала по телефона, викала съм му, ядосвала съм се….Единственото, което чувах е: „Не плачи. Не се притеснявай, всичко ще бъде наред, важно е да си спокойна.“ И след всички истерии и нерви ми казва, че можело да бъде и по-зле?!?! 🙂 Жоро е моята силна и смела половина, моето липсващо парченце здрав разум,  моята любов, моето всичко. Благодаря, че те има! Обичам те! Ти ще бъдеш най-страхотният татко на света!

Благодаря на родителите ни! Те са хората, които биха направили всичко за нас и го правят. Стана така, че нашият спонсор се разболя, а ни трябваха пари вече в края на ин витрото. Родителите ни веднага ни дадоха, като само те си знаят колко са им трябвали. В деня на трансфера баща ми изхвърча от Ямбол в момента, в който разбра, че имаме проблем с колата и висим на прохода безпомощни. Благодаря ви! Обичаме ви!

Благодаря на сестра ми! Ако не беше тя, щях да си постоя застинала, стиснала инжекция в ръка и нямаше да посмея да си я сложа сама. Благодаря й за прекрасните моменти заедно, за усмивката й, за куража, който ми дава винаги, за добротата, за помощта, за вярата…за това, че си е тя – моята сестра! Краси, липсваш ми много! Обичам те!

Благодаря на Джулиан – мъничкия сладкиш, който изтърпя почти два месеца да го мачкам и целувам. Веселият му смях, с който винаги ме посрещаше правеше дните ми по-слънчеви. Той е моето любимо момче, моят кръщелник, или, както се казва на английски „син от Бог“ (godson).

Благодаря на Йовелина, сестрата на Жоро и нейното семейство! Всички те бяха голяма опора за нас и продължават да бъдат! А племеникът ни Стоян нееднократно ме е карал да се смея от сърце на неговите невероятни, остроумни думи,  които понякога са твърде зрели за едно четиригодишно дете. Освен това, никога не пропуска да ми направи комплимент, като простичко и от сърце ми казва: „Вуйно, много си хубава!“ 🙂 След това ми иде да го изям, такъв е сладур! 🙂

Благодаря на К.К., нашият спонсор, който се появи просто като с махване на вълшебна пръчица. Парите, които са нужни за една ин витро процедура са много и ние никога нямаше да можем да си позволим дори и само изследванията преди това. В един момент човекът се разболя и влезе в болница, като не можа да ни помогне до край, но и това, което направи е МНОГО.

Благодаря на Димчо, братовчедът на Жоро! Ако не беше той, нямаше как да платим самото ин витро накрая.

Благодаря на Цецо! Той беше причината да изкараме един вълшебен уикенд в къщата му за гости в село Орешак, като тя ни беше предоставена напълно безвъзмездно! Благодаря му също, че се е сетил за нас, когато К.К. е търсил семейство с репродуктивни проблеми! Цецо, и двамата с Жоро ти благодарим! Ти си голям ЧОВЕК! 🙂

Благодаря на моята директорка, г-жа Галина Петрова! Още от началото, когато решихме, че ще започваме ин витро, аз реших да бъда откровена с нея и да й кажа всичко, защото мисля, че това е честно и нормално отношение. Срещнах само доброта и разбиране. Благодаря и на всички колеги от ЦДГ №14 „Свобода“. Знам колко много пъти се е налагало да ме заместват, а работата по цял ден е убийствена. До сега никой не се е оплакал, или отказал да ми взима смените, напротив, всички се вълнуват за мен и чакат добри новини.

Лельо, благодаря! Да работя с теб е невероятно изживяване! Благодаря за подкрепата и за съветите! 🙂

Благодаря на Мариела! Може да се познаваме от месец, но аз я смятам за истинска моя приятелка. Запознахме се в клиниката и в последствие се оказахме съседки по стая в хотела в Плевен. Прекарвахме целите си дни заедно, разхождахме се, смяхме се и си говорихме с часове. Никога няма да забравя нашето време за десерт в МОЛ-а. Слагахме си инжекции в 20:00 и отивахме за заслужен десерт. Всяка вечер пробвахме различни неща – сладолед, кремчета, тортички….В 21:00 някоя изнервена лелка идваше на масата ни и ни подканяше да побързаме, защото затварят. 🙂 Чак тогава ставахме и се прибирахме за още една инжекцийка. Мариела е смела и прекрасна жена и знам, че ще бъде супер мама! Ето тук сме на мексикански ресторант, малко преди да отидем за десертчето ни:

В клиниката се запознах и с много други силни жени с големи сърца. Благодаря на Антония от Варна, Надя от Бургас, Евгения от София, Снежана от Плевен, Диана от Трявна, Анелия от Дряново! Благодаря ви за подкрепата, за стиснатите палци, за куража, за отделеното време! Всички вие сте в сърцето ми и мислите ми!

Специални благодарности за едно невероятно семейство от Плевен – Ива и Мартин и тяхната сладка дъщеричка Нели! Ива и Мартин ни приютиха в техния дом, когато за първи път бяхме в Плевен и дори сега, когато вече са трима и съм сигурна, че само ще им пречим, пак са готови да го направят. Благодаря ви, приятели! Чакаме ви в Ямбол август месец на гости у нас! Благодаря и на Диди от Плевен за съветите и готовността да ни подслони у тях, въпреки, че имат няколкодневно бебче!

Благодаря на една весела компания от форумите на бгмама, в темата за плевенската клиника! Вие сте страхотни, смели и силни жени!

Благодаря на Пънар! Тя си знае защо. В интерес на истината, с нея никога не сме се срещали на живо (но някой ден ще го направим), обаче я чувствам толкова близка! Пънарче, нали знаеш, че някой ден ще бъдеш мама? Аз вярвам силно в това!

Дойде време да благодаря на доктор Емин и екипа на клиниката….Оставила съм ги за накрая, защото те заемат едно специално място в сърцето ми.

Доктор Емин, благодаря Ви за професионализма, за педантичността на работата Ви, за леката ръка при процедурите. Благодаря за точната преценка на състоянието ми и за спокойствието, което излъчвахте през цялото време!

Благодаря на всички сестри и акушерки! Благодаря им за усмивките, за търпението, за прекрасното отношение. Благодаря, че ми отговарят на шашнатите въпроси по телефона и ме успокояват! Благодаря на ембриоложката Нина Айвазова, която „сготви“ нашите ембриончета и се грижи за тях в продължение на пет дни! Тя е главната „виновница“ да си имам три прекрасни ембриона! 🙂

Благодаря на всичките си приятели, на всички, които четат моя блог, на всички, които ми дават кураж във Фейсбук! Благодаря ви за положителните мисли, за стиснатите палци, за това, че вярвате заедно с нас! Знам, че  вашите мисли ще засвирят на струните на Вселената и ще сътворят божествена мелодия, която ще накара нещата да се случат!

12 Коментари

  1. Posted by Диана Димова on 16.06.2011 at 19:07

    Страхотно си го написала Таня,браво на теб!Остави ме без дъх и със сълзи на очите…Ти си много силна жена и ще бъдеш прекрасна майка,вярвам в това…Успех миличка!!!

    Отговор

  2. Posted by Tram4eto on 16.06.2011 at 20:31

    Невероятно е наистина, колко много хора могат да бъдат ЧОВЕЦИ, да бъдат ДОБРИ и да се обединяват от мисълтаза нещо добро! Кураж Таня – за теб, за Жоро и за тези малки ангелчета! Продължавай с блога! :))

    Отговор

  3. Posted by Dar on 17.06.2011 at 11:54

    Tанита, най-искрено Ви пожелавам успех. Много харесвам хора, които виждат най-вече позитивното около себе си, а от написаното е видно, че Вие сте позитивен и благодарен човек. Стискам палци:)

    Отговор

  4. Posted by svetlana on 17.06.2011 at 19:26

    Tаня плаках като прочетох всичко .Ти ще бъдеш най-страхотната майка!
    От това което чета виждам ,че си много благороден човек с прекрасна душа стискам палци от сърце до успешния край!

    Отговор

  5. Благодаря ви много, момичета! 🙂

    Отговор

  6. Време е да се случи ЧУДОТО, за което отдавна мечтаете! Ще бъдете най-прекрасните и слънчеви родители! Обичам ви и двамата!

    Отговор

  7. […] Не знам дали ще ми стигне мястото в блога, за да разкажа за всички хора, които бяха съпричастни към нашето ин витро приключение. Още […] Прочетете повече -> WordPress.com Top Posts […]

    Отговор

  8. Posted by Антония Георгиева on 21.06.2011 at 11:17

    Много вълнуващо , Таня! И аз ти благодаря от сърце за твоето присъствие и в моята история. Време е за щастливия финал!!!! :-)))))

    Отговор

  9. Posted by Emamar on 21.06.2011 at 15:58

    И аз ти благодаря, че си толкова прекрасна и силна, че винаги намираш начин да продължиш напред и да вярваш, а с това даваш пример на много хора как да се държат в ситуация като вашата!!;-*

    Отговор

  10. Posted by Радост on 26.06.2011 at 11:10

    Здравей, Таня! Аз се казвам Радостина и също съм от Ямбол и ми предстои втора процедура в Плевен. Желая ти успех на кръвния тест. Ще се радвам да се запознаем. Можеш да ми пишеш на е-мейла на мъжа ми: teodo@abv.bg

    Отговор

  11. Posted by teddy on 06.08.2011 at 13:22

    Tan4e ti me kara6 da vqrvam v horata i v dobroto u tqh, ti si vdahnovenie za vsqka jena!
    Po silni hora ot vas s Joro ne „poznavam“.Pojelavam vi vsi4koto 6tastlie na Zemqta, 6te badete strahotni roditeli!

    Отговор

  12. Posted by Bistra Argirova on 06.08.2011 at 22:52

    Браво! Възхищавам се на силата, която излъчваш! Докато четох историята ти, се скъсах да рева:( Ние, с теб не се познаваме лично, а от форума сватбата.орг. Всъщност, няма никакво значение.. Само Ви пожелавам, Господ да Ви дари с най- прекрасните бебчета и те самите да израснат с живи, здрави и обичащи се родители! Поздрави от Бистра /miloto82/

    Отговор

Вашият коментар

