Дванадесет…


Няма такъв ден! Искам да си ходя вкъщи!

Сутринта започна както обикновено със събуждане в ранни зори и кокорене, а после със сутрешните блокове по телевизията. В 8:30 ме боднаха и ми взеха кръв и от там се започна една лудост. Разбрах, че парите за процедурата ще ми се преведат на сметката следобед, което значи, че ще мога да ги изтегля в понеделник. Плащането в клиниката се прави в деня на пункцията, а тя беше предвидена за неделя. Ако днес не изтегля парите, няма да имам за плащането в неделя. Започвам да мисля и решавам да отида пак в клиниката и да говоря със счетоводителката. Отивам и я питам може ли направо на сметката на клиниката да се преведат парите, за да е по-лесно, ще ги имат още днес, а процедурата ще е в неделя. Отговор: „Амиииии, то по принцип може, ама не можете ли в брой да ги платите?“. Е, аз ако можех щях ли да ти задавам такива въпроси?!?!? Мрънка, мисли, накрая измисли, че може да си платя в деня на трансфера. Тръгнах си спокойна и се прибрах в хотела. След два часа се обажда същата счетоводителка да каже, че все пак е хубаво парите да ги преведат на тяхната сметка. Ама, беше късно, вече бяха преведени на моята преди точно пет минути. След половин час хуквам към банката да видя дали все пак ще мога да си изтегля парите днес. Накараха ме да подам молба за някаква си услуга „Синхрон“, за да мога да си тегля парите веднага след превод. И….ме накараха да се поразходя половин час, за да обработят молбата и …бла-бла-бла…Тръгнах на разходка, но през това време ми се обадиха от регистратурата на клиниката да ме помолят да отида по-рано на преглед. Питам колко по-рано, отговор: „Амиии, ако може сега, защото доктор Емин иска да си тръгне по-рано“. Е, съжалявам за доктора, ама няма да му се получи. Казах им, че ако искат да им платя инвитрото в неделя ще ме чакат да отида в предварително записания ми час. Успях да си изтегля парите и хукнах към клиниката. Пристигнах и влязох в абсолютно празно фоайе, което никога не се е случвало. И още с влизането ме извикаха на преглед, което пък си е направо рекорд и знам, че повече никога няма да стане. 🙂

Мислих, че тъпотиите са свършили, но…грешах. Оказа се, че фоликулите са позаспали и не са пораснали от вчера насам, като изключим само един заблуден някакъв, който станал 18 мм. Всички останали си стоят на същите милиметри. В резултат на това, докторът ми даде нов пълнител с Пурегон и ме изръси с още 276 лева. Пункцията се отложи за понеделник. Евентуално. Прирева ми се, ядосах се, прегледа беше много болезнен, доктора беше мълчалив като сфинкс…исках да взема нещо тежко и да го метна по…и аз не знам по какво.  Естествено, наревах се на Жоро….

Вечерта завърши с хапване с Мариела и Антония – още едно момиче, с което се запознах в клиниката. Поне с тях се посмях. Благодаря им от сърце!

В една книжка, която чета в момента пише: „В търсенето на Бог обръщаш гръб на онова, което те привлича, и плуваш към трудностите“. Вече не искам да намирам Бог. Той прекрасно знае къде съм аз, да вземе да ме намери и да направи нещо за мен! Защото на мен ми писнаааааа!

Искам Жоро да е тук….

П.П. Двете с моята приятелка днес отпушихме сами каналите на баните си. Просто купихме по едно прахче „Тубофло“.  Това ако не е абсурд! :))))))

2 Коментари

  1. Posted by Fate on 04.06.2011 at 14:58

    Всичко това… тези процедури, може и да нямат никакво значение,нещата ще се случат с тях или без тях. Трябва да преживееш много,но някой се грижи за теб… Усмихни се :-))

    Отговор

  2. Оххх, и през сълзи пак се усмихвам…Знам, че позитивните мисли помагат, ама има едни мааалки моменти, когато малко ми посивява. Бързо ми минава, де! 🙂

    Отговор

Вашият коментар

