Единадесет…


Ужасно нервен ден. С толкова хормони съм наблъскана, че имам чувството, че тялото ми жужи. Непрекъснато съм в движение и не мога да си намеря място. А в същото време всички движения са болезнени, защото съм си отгледала доста фоликули, които тежат и яйчниците ме прорязват на всяка крачка.

Днес докторът беше в добро настроение, което стана още по-добро като видя резултатите ми от кръвните изследвания. Дори направи опит да се пошегува с мен, че и ми намигна, което си е огромен напредък, като се има предвид перманентното му начумерено настроение. Освен това ни спести около 200 лева за абсолютно безмислени изследвания на Жоро. Неговата докторка решила, че трябва още една разширена спермограма и още една микробиология. Като от последната микробиология не е минал и месец. Докторът се поядоса, каза, че това ще са дадени напразно 200 лева и реши докторката „да духа супата“. 🙂 В което аз напълно го подкрепих! 🙂

В момента единственото, за което се моля е всичко това да има щастлив край и да си е струвало нервите, сълзите, променливото настроение, парите, пътуването….

Искам си Жоро при мен…

 

4 Коментари

  1. Posted by beberok on 02.06.2011 at 22:19

    Всичко ще е на ред и ще има щастлив край. Ти си позитивен човек, така че не се тормози с лоши мисли 🙂

    Отговор

    • Аааа, лоши мисли няма! Те нервите не са лоши мисли, а просто нерви…Ще се изтърпя още малко. 🙂 Иначе, само за хубави неща мисля, гледам комедийки и така….:)

      Отговор

  2. Posted by Доника on 03.06.2011 at 10:14

    Стискам палци за успешен и щастлив край на историята ви. Заслужавате го и двамата. Прегръдки :)))))

    Отговор

  3. Обичам да те виждам усмихната и да усещам (макар и през интернет), че си в добро настроение. Доколкото схващам и с Жорката е така.

    Отговор

Вашият коментар

