Осем, девет, десет…


Звучи като броене на абитуриенти, нали? 🙂 Само дето като стигна до 12 ще ми метнат една пълна упойка и ще извадят доста яйцеклетчици. 🙂

Прегледчето вчера мина по обичайния начин – болезнено. Оказа се, че фоликулите са 16, с големина от 13 до 11 мм. Дадоха ми още един Пурегон за 730 лева, още два Декапептила, още хормонални лепенки…Чудо! Докторът продължава да гледа някъде през мен, или в пода и не е много комуникативен, ама…вече не му обръщам внимание. Важно е да свърши работа и да ни сготви бебе. 🙂

В хотела нещата не стават по-добре. Камериерките ме питат дали искам почистване на стаята. Ми, искам, естествено! Помолих ги да ми дадат тоалетна хартия, ама….“мииии, нямаме в момента, ама ще ви донесем, щом искате“. Е, за какъв чеп ми обикаляте по етажите да чистите стаите, като нямате нищо с вас?!? Една прахосмукачка и една кофа за боклук не мисля, че са достатъчни. Лекарствата ни стоят в хладилника на лоби бара, и чак сега се сетиха да ни кажат, че всъшност, този хладилник не работи. Просто ме изумиха с тъпотията си! Канала на пода в банята е запушен и къпането ми е почти сравнимо с плуване. Банята се пълни с вода, спирам душа да се изтече и после пак пускам. И така 3-4 пъти. Веселба!

Охххх, пише ми се още, ама нервите ми не издържат…По-късно тази вечер пак…

Вашият коментар

