Седем


Седми ден от стимулацията. Фоликулчетата се държат геройски и растат ли, растат….Вече има доста, от 11 мм до 9 мм. Не запомних бройката им. Във вторник пак ще се виждаме с доктора. Тогава ще се решава колко още Пурегона ще са ми нужни.

След Орешак вече съм в Плевен, в хотел „Ростов“. От клиниката дават талончета за намаление в хотела и нощувката ми струва 30 лева. На рецепцията учтиво ми обясниха, че заради прекалено ниската цена, която се различава много от истинската, закуската е изключена. Това добре, все тая. Качих се в стаята си на 12 етаж и се оказа, че нямам интернет и хладилникът не работи. От рецепцията оправиха интернета, но за хладилника казаха, че то това е охладител за нещата от мини бара, ама той по принцип не работи. 🙂 Радват ме такива неща, ей! Имали уговорка с пациентите на клиниката да си дават инжекциите на съхранение в хладилника на лоби бара. Добре, дадох ги, ама после не мога да намеря персонала на лоби бара, за да си ги взема….Изглежда, че като са направили намаление за пациентите на клиниката, са орязали всичко, само една топла вода са оставили.

Иначе Плевен е готин град, голям и красив. Поне центъра, де. Добре, че си имам приятелка с бебче тук, че да имам с кой да излизам. Днес пък, се запознах с едно момиче в клиниката, което ще отсяда в хотела от утре вечер и двете ще си правим компания. Толкова са хубави тези запознанства! Съвсем спонтанни…Споделяме едни и същи неща, което прави общуването лесно като детска игра.

Жоро ми липсва и без него слагането на инжекциите е много по-трудно. Няма кой да ме гали по гърба и да ми стиска ръката….

One response to this post.

  1. Posted by Ани on 31.05.2011 at 13:28

    Ти си герой ! Ще издържиш и без него сигурна съм !
    Ааааа то иначе няма да е български хотел , ако няма такива екстри .

    Отговор

Вашият коментар

