Време за хормони


Първо да отговоря на едни хора, които ме питат защо пиша тук. Отговорът е лесен – защото мога. А и защото искам. 🙂

Днес беше шеметен ден, завършил с едно мъчително главоболие. Затова гледам да напиша набързо всичко, преди да ми се е пръснала главата. 🙂 Тръгнахме в 5 часа (което вече си е абсолютно нормален час за нас) и в 8:40 вече бяхме в клиниката. Взеха ми кръв за изследване на хормона Естрадиол и после отидохме в кафенето на клиниката да почакаме резултатите. Часът ми за доктор Емин беше 10:00, но той мина и замина и никой не ме викаше. В 11:00 всички доктори влязоха на събрание и разбрах, че работата ще се проточи доста. В крайна сметка, ме извикаха към 12:00 часа на преглед. Нивата на Естрадиол бяха перфектни, прегледа също. Аз стойностите на Естрадиола си ги видях сам в папката с нахално надничане, защото доктор Емин хич не е от разговорливите. Стоя на бюрото, трака на компютъра, гледа календарчето, брои дни, сумтя…..След като си помълчахме порядъчно и двамата, той отсече: „Така, започваме нови лекарства!“ и отново ми даде торба с армагани – 3 ампули Пурегон с писалката, с която се поставя лекарството. 🙂 Цялата сметка – 2168 лева. Честито на печелившите! 🙂

Освен Пурегона се сдобих и с още две лекарства. Едното е Естрофем (хапчета), другото е Климара (хормонални лепенки). От понеделник ще се налага да си слагам по три ижекции в корема. Днес видях, че снощи съм си направила синина, изглежда съм  си сложила инжекцията малко кьопаво. 🙂 Ама, карай да върви!

Сега да покажа инжецийките. Първо е Декапептил. Самата инжекция е миниатюрна, тънка, с много тънка игла.

 А това е писалката Пурегон. Тя си изглежда точно като писалка. Вътре се вкарва контейнерчето, в горната част писалката се завърта до предписаната доза, завинтва се микроиглата и готово. Отново се слага на същото място – коремчето. 🙂 Следващо посещение на клиниката – 27.05.2011. 🙂

Вашият коментар

