Стартът


Гергьовден 2011. Ставам по първи петли, но не за да приготвям печено агне, а за да тръгнем за Плевен. Стана така, както предполагах от доста време. Имах едно усещане, че докторът ще работи на празника и ще ни извика тогава. Пътят беше абсолютно празен. Нямаше никой луд като нас. 🙂 Жоро буквално си изкара имения ден в колата.

С влизането в кабинета докторът попита: „Готови ли сте да започваме?“. Аз пък реагирах така, все едно не знам защо съм там. Заекнах, запелтечих и попитах какво значи да сме готови. Той се позасмя, реши първо да ме прегледа, пък после да ми обяснява.

След прегледа извика и Жоро и седнахме да правим план. Решихме, че започваме процедура и с един „прекрасен“ почерк ми написа на лист какво трябва да правя. Добре, че слушах и запомнях, защото нищо не се чете. 🙂 Срещнах се и с анестезиолог заради пълната упойка, която ще ми слагат по време на пункцията. Излязох от клиниката нахилена като Чеширския котарак (за неразбралите, проверете в „Алиса в Страната на чудесата“). Връщането ни беше много бързо, все едно не бяха 250 километра.  За първи път откакто ходим в Плевен всичко беше зелено. Сякаш пролетта беше избухнала изведнъж. Пейзажът около нас изглеждаше като  десктоп на Уиндоус. 🙂

Дадоха ни една торба с инжекции, които трябва да се слагат в корема всяка вечер в 21:00 часа. Освен всички хапчета, които съм показала на снимка някъде в по-предните си публикации, си имам още две – Антиоксидант на Валмарк и Преднизолон.  С Преднизолона се познаваме от преди и не се обичаме. Прави ми метален вкус в устата и въобще….ситуацията става кофти. 🙂 Инжекциите са Декапептил и предпазват хипофизната жлеза от преждевременно освобождаване на лутеинизиращия хормон LH, който стимулира овулацията, докато дойде време за същинската стимулация с хормони. Доктор Емин ми показа как се слагат, дори се посмяхме малко. Оказа се, че коремчето със сланинките, което съм си отгледала ще ми свърши работа този път, защото точно в тези сланинки се слагат инжекциите. Те са готов разтвор в спринцовки, с малки, къси и много тънки игли. Само махам капачката и забивам до край иглата под прав ъгъл. Първата вечер отворих капачето и застинах със спринцовката в ръка. По принцип не обичам да гледам как се забива игла въобще. Стоях и се чудих какво да направя, как да я забия тази игла в мен. Добре че беше моята сестра, която дойде и ми каза един супер лесен начин за САМОпоставяне на инжекция – просто слагам иглата на кожата, притискам малко и започвам да въртя лекичко. След няколко секунди иглата влиза съвсем сама много бързо, без да я усетя. И така. От първата имам мъничка синя точка, но от втората и третата няма и следа. 🙂

Готова съм да изтърпя още много. Това с инжекциите нищо не е.  След 10 дни ще видим до къде сме стигнали. До тогава съм си обещала да съм спокойна и усмихната и да не се оплаквам. 🙂

18 Коментари

  1. Сега сме в месецът на чудесата в годината на чудесата! 🙂 Добре дошли! Have a nice trip! Стискам палци!

    Отговор

  2. Posted by Ани on 09.05.2011 at 6:26

    Има ,Таня! Успех от мен ,имате стинснати палци . Дано от тук нататък е само зелено за вас.

    Отговор

  3. Posted by Teddy on 09.05.2011 at 7:10

    Танче, аз също вярвам в чудесата 🙂 и съм убедена, че едно е запазено за вас! Сигурна съм, че и денят, в който е започнало всичко – 6 май, и прекрасното ви позитивно настроение, ще ви отведат до най-желаното… Не губете кураж, усмихвайте се и вярвайте, че този път всичко ще се нареди! А ние ще стискаме палци и ще чакаме да се похвалите!

    Отговор

  4. Posted by Красимира Херцог on 09.05.2011 at 10:29

    На мен преди 2 години един доктор ми каза, че пролетта е най-хубавия сезон за започване на такава процедура, защото вярата и оптимизма, които носи, помагат много за успешната развръзка. А и на хубава дата започвате. Няма как да се объркат нещата!

    Отговор

    • Тенкю, систър! Знам аз за датата, от доста време съм я заподозряла и заплюла! 🙂 И да знаеш, ако не беше ти в петък, тези супер лесни инжекции никога нямаше да се престраша да си ги сложа сама.:)

      Отговор

  5. Posted by Дарина on 09.05.2011 at 15:48

    Успех, Танитка и Жоро! Стискам ви палци :)))

    Отговор

  6. Posted by Таня on 09.05.2011 at 16:41

    Танита и Жоро,
    пожелавам ви най-голямото чудо да ви се случи именно в този чуден месец. Сигурна съм, че св. Георги Победоносец ще ви донесе голямата победа и ще изпълни вашето най-голямо желание.
    Стискам палци и само спокойствие и положителни мисли трябват. 🙂

    Отговор

  7. Posted by Tram4eto on 09.05.2011 at 18:42

    Денят не е случаен, Таня! Няма нищо случайно, не спирай да мислиш позитивно и дай БОже, това да е победата за ВАс! И да не забравите после да благодарите на св. Георги! Ама гледай само Жоро-Св. ГЕорги-победоносец! Целувам ви и догодина на 6 май да има една специална торта!

    Отговор

    • Мерси, Трамче!Не спирам, не спирам, продължавам да изпращам оптимистични мисли към Вселената. 🙂

      Отговор

  8. Posted by Мария on 10.05.2011 at 10:48

    Танюшка благодаря, че ни правиш съпричастни 🙂
    Обичам ви и се моля Бог да ви зарадва:)
    Вярвам, че ще успеете!

    Отговор

  9. Posted by Polista /Elista on 14.05.2011 at 18:11

    Мила Танита, отдавна не съм влизала в твоя блог, а и в сватбарския форум. Ти си един от най-симпатичните и оптимистични хора, с които се запознах виртуално чрез svatbata.org и не съм те забравила.
    Пожелавам ти много, много успех и късмет! Нека процедурата да е успешна и да се сбъднат желанията и мечтите ви! Стискам ви палци! Поздрави 🙂

    Отговор

    • Благодаря, Полиста! Липсваш много във форума! И аз не съм те забравила…Пиши какво става с вас? Прегръдки! 🙂

      Отговор

Вашият коментар

