Лабораторно…


Интересно нещо са това лабораториите. Дойде най-после време за контролното изследване за хламидия. Обаждам се в Плевен и те ми казват да изпратя от тук 5 мл кръвен серум на тяхната лаборатория. Съответно, аз отивам в една ямболска лаборатория, от където ми казват, че такова нещо като пращане на кръв по краищата на България не правят. Да съм си намерила куриер, който може да изпрати кръв по правилата. Отивам във втора лаборатория, резултат – смях и същото оправдание. Обаждам се пак в Плевен, от където отново ми се смеят и ме питат как пък така ямболските лаборатории не изпращат кръв…Ха сега де!!! Явно аз живея в някакво убито село (което си е до някъде истина 🙂 ).Казвам им, че в такъв случай ще си направя изследването в Ямбол. И това не стана и проведохме следния „приятен“ разговор:

– Госпожо, къде си правихте първото изследване?

– Във вашата лаборатория.

– Аааа, ми тогава и контролното трябва да е в нашата лаборатория. Намерете една хладилна чанта и „Еконт“ ще ни пратят кръвта, а паричките ги изпратете в пликче. 🙂

Такаааа….“Еконт“ правели такава услуга, ама….хладилната им чанта (която явно е една) била заета и нямало да се освободи до днес. Добре че беше Жоро, да се сети, че ние имаме една съвършено малка и перфектна за тази цел хладилна чанта. Та, сега чакам да ми отделят кръвен серум, да ходя да си го взема с хладилната чанта и да го занеса на куриерите. Последно, в лабораторията жената ми зададе следния малоумен въпрос:

– В какво да ви го сложа серума?

Идеше ми да и кажа „В ЧАШКА“, ама се сдържах! Мамка му, защо аз трябва да знам всичко?!?! Нали си плащам на хората, които знаят какво и как се прави?!?!

Имах и още една възможност – да палим колата и да отидем до Плевен, само за да мивземат малко кръв и да се върнем. Тъпотия! Имах и трета възможност, за която се сетих чак преди 10 минути, когато вече беше късно – просто да тегля една на всички и да си направя изследването в Ямбол. Нека посмее после някой в Плевен да ми каже нещо! Ама, хайде, карай да върви!

P.S. Сега се връщам от куриерите…За да ми залепят стикер „Чупливо“ трябва да обявя стойност на пратката. Как се определя цена на кръвен серум?! 🙂 Накрая писах 100 лева и свърших със сагата, че ми писна. 🙂

Вашият коментар