My body is a cage


В капан съм. На собственото си тяло, което ме предава всеки ден. Гарнирам закуската си с една шепа лекарства, вечерята също. Живея с някакъв дневен режим, който е подчинен на една кутийка с разноцветни хапчета. Вече петнадесет дни се тровя с антибиотици и дори и водата ми горчи. Вие ми се свят, стомахът ми гори…. Само още три дни…..Понякога си казвам „Мамка му, какъв мрънкалник съм станала“, а после се оплаквам качествено на Жоро. 🙂 Добре че ме търпи. Ето я моята „любима“ кутийка за лекарства, разделена на 7 клетчици – за всеки ден от седмицата. Така изглежда заредена за цяла седмица. За понеделник има неизпити хапчета….признавам си без бой, не можах да ги изпия. Само антибиотика не пропуснах, но останалите…просто нямах сили.

Ама, айде стига с депресарските настроения. Все пак имаме и добра новина – всички изследвания на Жоро са перфектни. Резултатът от SDI теста е повече от отличен – 12% – отлична оплодителна способност. То оставаше и да е друг след всички хапчета, които изгълта. 🙂 Сега остава да мине един месец, да направя контролни изследвания и да започваме. Надявам се да е имало файда от този зор с антибиотиците.

10 Коментари

  1. Стискам палци да си е стувало!

    Отговор

  2. Posted by Fate on 29.03.2011 at 22:12

    В края на следващата година… ще се роди едно голяяяяямо бебе,което съвсем скоро ще си има и сестричка… Или близначки??? Имайте вяра и душевно спокойствие :-))

    Отговор

    • Ние вяра имаме…Трупаме си я и тя е станала огромна! То иначе нямаше да я продължим тази борба. 🙂 Ама как голяяяяяяямо бебе, аз съм миниатюрна?!?! :)))

      Отговор

      • Posted by Fate on 29.03.2011 at 22:56

        🙂 няма значение, или ще е едричко или ще са две :-)) избирайте :-))

  3. Posted by Ани on 02.04.2011 at 17:49

    Искам само да ви кажа , семейство , че вие заслужавате това щастие повече от доста такива , които само на документ са родители .
    И аз знам ,че имате вяра и огромно търпение . Дано това са последните изпити хапчета …..
    Бог даравя …. ще дари и вас ! Успех !

    Отговор

  4. Posted by rosirusseva on 13.04.2011 at 15:20

    Tanita, Ани го е казала прекрасно! Нямам каквода добавя, освен стиснатите палци! А надеждата и вярата се възнаграждават!

    Отговор

  5. Благодаря ви много, момичета! Още 3 седмици и започваме! Ей сега ще минат! 🙂

    Отговор

  6. Posted by Вили on 13.04.2011 at 19:55

    Танче, вие сте герои… като знам аз колко мразя хапчетата, направо… нямам думи! Успех, и Бог да ви даде скоро дечица!!!!!!!

    Отговор

  7. Антибиотиците свършихааааааа!!!!!!! Ама си докарах мнооого гадна алергична реакция – сърбеж по цялото тяло, придружен с обрив на оромни мехури. Това вече беше върха, черешката на тортата!

    Отговор

Вашият коментар

