Малка спирка по пътя


Е, не мина както очаквах.

Миналата седмица ми източиха цели три епруветки кръв за разни интересни изследвания. Чак ръката ми изтръпна.  Направихме план с доктора и днес трябваше да започне 14-дневния блокаж, а след него и стимулацията за инвитрото. Но…както винаги съм казвала – за да разсмееш Бог, просто си направи планове. Изглежда в последните дни отново се е смял на мой гръб, както доста пъти до сега…

Днес се оказа, че аз си имам хламидия, която се мори доста време. А докато не я уморим окончателно, инвитро няма да има.  Резултат от посещението при доктор Емин: рецепта с два антибиотика за цели 18 дни, които ми струваха към стотина лева. А контролните изследвания се правят един месец, след като свърша антибиотиците. Толкова яд ме хвана, толкова се разочаровах от себе си, че се разревах….И в момента ми е едно…смотано и тъпо.  Вместо нещата да се случат след около 20 дни, те ще започнат ЕВЕНТУАЛНО да се случват към 9 май.

Та,  препънахме се малко по пътя…Но продължаваме с упоритост и инат. Ако ще и два месеца ще ги пия тези антибиотици, ама ще ги избия тези хламидии, мамка им! 🙂

На връщане днес слушах „Любэ“ в колата (може ли без тях?) и ми беше  едно отнесено и тъжно, докато стигнахме до ето тази песен: 

Давай за жизнь!!!!! И до скоро! 🙂

П.П. Все забравям да пиша колко обичам моят съпруг! Ако не беше той, до сега да бях се разтопила от рев, да съм потънала в сълзи и самосъжаление…Жоро, обичам те! Не знам как ме издържаш, как ми търпиш настроенията и нервните изблици (а те ще стават повече и по-страшни, ама ти си знаеш)… Обичам да ме разсмиваш, да ме караш да се чувствам хубава, дори и когато се чувствам като идиот…Нали знаеш, че ще се омъжвам за теб колкото пъти искаш още!!! 🙂

One response to this post.

  1. Posted by teddy on 15.03.2011 at 0:11

    Таничка, ти и Жоро сте вдъхновение за всяка двойка!
    Пожелавам ви да сте все така силни и целеустремени каквото и да ви струва!
    Обичайте се все така силно независимо от всичко и всички!ПОжелавам ви Господ и съдбата да възнагради всичките сълзи и всички страдания през които сте минали до сега и да донесе най ценния подарък много скоро!

    Отговор

Вашият коментар

