Ние…


28.07.2006 – на този ден преди 4 години съпругът ми ме попита може ли да спи в моето легло. Бяхме на лагер в Пампорово, аз учителка по английски, той – отговорника за приключенията. Отговорих с ДА без да му мисля много. Леко го стреснах, ама не се отказа. Гушнахме се и заспахме. На следващата вечер ме покани на среднощна среща в…..джакузито на хотела. От тогава до сега нощите, в които не сме били заедно се броят на пръсти.

Последва море, разходка до Перперикон и Източните Родопи, много любов, предложение за женитба на 28 август и прекрасна сватба на 28 октомври. За 28 септември нищо не мога да кажа. 🙂 Това е накратко историята. Но пък каква история! 🙂

 Той е моето всичко, моят ден и моята нощ, моето спокойствие и страст. Знаем, че и в следващите си животи ще се познаем и пак ще сме заедно. Честита ни годишнина! 🙂

4 Коментари

  1. Posted by Снежи on 28.07.2010 at 22:05

    Как да не ви обича човек….

    Отговор

  2. Posted by татяна on 29.07.2010 at 13:43

    Честито и от мен! 🙂
    Пожелавам ви да сте все така влюбени!

    Отговор

  3. Не съм сигурен, но май ви завидях 🙂

    На датата, на която си го писала този пост още не ви познавах, не очаквах, че все още се срещат хора като вас двамата, Танчето и Жорката, големи пичове сте ей…

    Отговор

  4. Posted by svetla1600@abv.bg on 29.11.2011 at 13:12

    mnogo krasivo…kato prikazka ..:)

    Отговор

Вашият коментар

