Changes


Местим се. Когато миналия септември написах това, мислих, че ще е за последно….или поне за доста дълго. Но….се оказа, че отново съм накарала Господ да се смее. Просто съм си направила план.

Местим се обратно в Ямбол. Причини много. Най-важната от тях е, че не искаме да преживяваме още една зима като тази, която мина. Не се предаваме и не спираме до тук с работата си. Просто ще я работим от Ямбол. Толкова ми е криво, че чак не ми се обяснява. Няма и да го направя. Само знам, че изборът ни е правилен, макар и труден. Знам, че опитахме всичко, просто в момента ситуацията и времето са скапани.

Благодаря на страхотния ми съпруг! За любовта, за търпението, за добрината, за силата, за подкрепата, за топлината, за всичко, което е!

Вашият коментар

