Random thoughts


Понякога се чудя колко ли мисли едновременно може да побере главата ми….Все едно в мен живеят няколко Тани (по-точно цяла тълпа), всяка от които мисли за нещо различно от другите. 🙂 Звучи налудничаво, но затова пък успявам по някакъв начин да контролирам лудостта с този блог.  🙂 За да визуализирам нещата, мога да кажа, че всички мисли, които ми се въртят изглеждат като сферата на тотализатора, само дето в моята глава не се блъскат само 49 топчета. 🙂

  • днес ми се спи като на мечка, но това е защото си говорих до 3 часа сутринта с една страхотна жена, която никога не съм срещала на живо, дори снощи си говорихме за първи път. Можех да откарам така до сутринта, а като си легнах още дълго не можах да заспя. Обичам такива разговори – за всичко, за малките неща, за големите, за незначителните….
  • обичам тихите утрини с чаша мляко с нес, телевизор за фон, спящо куче до мен и мисълта, че мога да мързелувам цял ден.
  • имах огромна нужда да се наплача и го направих. Рамото на съпруга ми е идеалното място за това. Знам, че това, за което плача не е глупост за него. Знам, че той ще направи всичко за мен.
  • чака ме страшно много работа другата седмица, и то в рамките на 3 дни. Понякога учителската работа е досадна, когато става дума за писане на дневници и разни други тъпотии, измислени от умните глави на министерството
  • обичам гледката от прозореца ни, обичам облаците, дъжда, цялата меланхолия на времето….но само за няколко дни. 🙂
  • чакам слънцето с нетърпение, чакам кристално синьото небе и топлите нощи с милиони звезди.
  • искам да имаме голяма къща, с огромни прозорци, през които да виждаме планината и пълзящите облаци по нея.
  • искам и къща на морето….морето…..толкова енергия и сила ми дава…..обичам го.
  • обичам съпруга си….той е моето всичко, моето друго аз, половинката, която ми е липсвала толкова години…
  • реших, че днес ще бъде ДЕН ПЪРВИ от моята метаморфоза. Ще стана отново онази Таня, която преди харесвах като видех в огледалото. Решено и обещано!

Просто….случайни мисли….:) 

3 Коментари

  1. Posted by Веси on 22.05.2010 at 11:57

    Колко познато и близко ми звучи всичко, което пишеш 🙂 Желая ви приятни почивни дни с Жоро, добро настроение и спокойствие, за да се запасиш със сили за предстоящата работна седмица. Прегръдки!

    Отговор

  2. Posted by Снежи on 22.05.2010 at 15:17

    Таничка, нали знаеш колко те обичам :*

    Отговор

  3. Знам, Снежи! Колкото и аз теб! :*

    Отговор

Вашият коментар

